Your Hand In Mine Sofia

Allt för många år
har passerat utan att man egentligen förstår
Visst vet hjärtat att något alltid kommer gapa tomt i väntan på en vän,
av längtan att återse henne igen.

Att ljuset lämnat jorden för att lysa någon annan stans,
bland tusentals stjärnkroppar sprider du nog din glans.

När mörkret på jorden lägger sig som en skugga över ens själ,
då vill jag tro att du tänder stjärnorna åt den riktning där du nu är.
I känslor som slår och spränger ens hjärta mitt itu,
vill jag ibland tro att du lägger en hand mot min, och för den till mitt hjärta som för att säga ''Sanna jag finns ju här''
Man får ej glömma att trots att du inte finns för mina ögon att se och mina händer att hålla,
så lämnade du kvar det vackraste av dig som vi fick behålla.
Du gav oss möjigheten att i den djupaste sorgen få ditt skratt och din värme att slå sig loss,
för att i nästa stund lägga sig som ett täcke över sorgen som andas all kraft och istället ge syret åt oss.

Du är älskad och jag längtar tills den dag jag får svar på alla frågor och det återigen är du och jag.
Your Hand In Mine Sofia
Jag älskar dig, jag saknar dig













Kommentarer
Postat av: Jennie-lie

<3

2011-05-05 @ 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0