Det bästa vore om jag var den enda som gick förlorad

Meningslösheten har flyttat in i mitt hjärta igen,
för allt som egentligen betyder något förflyttar sig för långt bort ifrån mig.
Och det där ekot som växer inom mig i takt med att avståndet oss emellan gapar allt större,
det får alla flyttfåglar inom mig att vilja slå sig fri.

Förlåt mig men vi sitter fast.



Jag funderar på att klippa av alla känseltrådar,
och låta ekot vinna.
Och på så sätt frige allt och alla inom mig
för då vore jag den enda som går förlorad.
Men det måste vara bättre än att återigen förlora någon som placerat sig millimeter ifrån mitt hjärta.

''My mind has fucked me over more times than any man could ever know''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0