Ack så svårt

Ögonen svider av trötthet
och huvudet har redan fallit in i sömn.
Jag tvingar kroppen att hålla sig fast vid vaket tillstånd,
och försöka ta in all information som måste fastna där.
Men det är svårt, ack så svårt,
då längtan efter sängen och kudden och det obeskrivligt comfortabla täcket är det enda som upptar hjärnkapaciteten.
Jag är så trött, så trött efter en dålig natts sömn,
och jag förbannar de kvarvarande dagarna tills jag står helt snurrig av både lycko och alkohol berusning på studentflaket.
Det finns så mycket att göra men det finns verkligen ingen ork.
Jag ger nog upp nu trots att det ökar risken för ett dåligt betyg i morgon
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0