I'm your fool

Jag sover dagarna i ända,
för jag kan inte sova om natten.
Sömnen är så förvirrande att jag aldrig vet vad som är dröm och verklighet.
Jag lever i någon slags ovisshet,
där jag inte kan skilja på ord eller handlingar som utspelats i mina drömmar eller i verkligheten.
Jag känner mig förvirrad.

Som människa borde man vilja leva och vara verklig,
men jag gillar de ord som formas för mig
jag gillar de handlingar som utförs för mig,
i det medvetandestadie där jag egentligen inte ''lever'',
utan där jag drömmer.
Men vem vill drömma bort sitt liv när man kan leva sitt eget?

Livet är inte alltid så bitterljuvt som alle ens önskedrömmar.
Men man tycker ju att,
en av dem alla borde få gå i uppfyllelse.
Någon gång.
Gärna snart.




I've got another confession to make
          
I'm your fool
                            
Everyone's got their chains to break
                     
Holdin' you




Nu ska jag fortsätta öva på bare ackord jag menar klockan är bara tre på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0