Känslofyllt blodomlopp

Godmorgon så här halv sex på kvällen.
Jag har äntligen förmått mig själv att öppna ögonen.
Fly drömvärlden och fortsätta dagen i det verkliga livet.
Hur pass mycket man nu kan göra det sittandes ensam i ett öde hus.
Inte alls antar jag.
Så denna dag fick bli en dag att bara vara, tänka och känna efter.

Slutsatsen av denna dag är ännu inte riktigt nådd.
För förutsättningar och beslut förändras hela tiden i takt med att känslorna tävlar under min hud.
Färdas med blodomloppet.
Detta kan upplevas irriterande eftersom detta innebär att känslorna alltid kommer cirkulera och variera.
Beroende på vilken känsla som leder loppet.
Detta innebär alltså att inget och framför allt ingen är säker i min närhet.
För jag är aldrig säker.


Men du -
I hope it's something worth the waiting,
'Cause it's the only time that I ever feel real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0