Rak i rygg

Mitt liv verkade dala men nu är det på väg upp igen,
Jag klarar t.om av att vandra gatorna fram med rak rygg och ett leende på mina läppar.
Hade du frågat mig om jag var lycklig för några dagar sedan hade det antagligen resulterat i en gråtattack.
Men nu ger jag svar med ett leende på läpparna istället.
Jag ska inte påstå att jag gick från olycklig till lycklig på en dag för helt lycklig ska jag inte påstå mig vara,
Men jag har nått en bit på vägen. Jag mår bättre.
Och jag har det så mycket bättre än många andra.
Jag har vänner som bryr sig och är av äkta vara.
Jag har någon att tycka om.
Jag har en egen lägenhet, en fristad från den 22:a februari.
Jag tror detta är den största anledningen. Lösningen på alla problemen, eller kanske en flykt.
Men vad spelar det för roll så länge det gynnar mitt välmående.

Och.....
Efter att min ''blogginkorg'' på bloggkoll (som f.ö är jätte bra om man vill bekava en blogg) blivit översvämmad av lookbook´s inlägg tänker jag kanske skaffa mig en användare där jag också och tracka folk med min klädstil....nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0