Psykologisk kullerbytta

Livet är en enda stor psykologisk kullerbytta,
man finner ofta sin omgivning cirkulerandes runt omkring sig.
Man finner ofta sig själv yrslig och åksjuk efter alla varv.



Tro det eller ej,
men efter två år av sömnbrist ska jag äntligen få hjälp.
Inte den sorts hjälp som söver min kropp framställd i ett labb,
nej den sorts hjälp som bedövar mitt huvud och fryser alla tankar.
Genom samtal skall jag äntligen återfå min sömn och energi.
Låt två veckors väntan gå fort
för att sedan låta sju veckors behandling ge effekt.
Snälla låt det fungera!


Kommentarer
Postat av: agnes

det tror jag, om man själv vill ha förändringen

om man kämpar

om man hoppas

om man inte ger upp, då. då kanske.

och om man har varandra

2009-02-10 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0