En dröm, en verklighet

Jag vet inte om jag borde skriva godmorgon eller godmiddag.
För klockan kan tyckas tickat fram till godmiddag.
Men eftersom jag vaknat nyss borde jag kanske säga godmorgon.
Eller kanske borde jag skriva godnatt eftersom det enda jag önskar att få göra är att somna om igen.
Och sedan förbli fast i en dröm som kan tyckas bättre än den verklighet jag vaknade upp till.
Sömnpiller kanske inte är en så dålig idé trots allt när allt kommer omkring.
Den där drömmen var trots allt, allt jag önskar mig för tillfället.
Ett stort jävla sträck över hela den komplicerade skiten som tagit över mitt liv.
Ett stort sträck över saknad efter förlorad närhet.
Ett stort sträck över alla de saker jag sagt och gjort som förvärrade allt.
Förlåt för allt, jag hoppas att du finner en lösning
jag vill vara en del av den lösningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0