trött, extremt trött

Då sitter man på skolan trots det att jag lyckades missa två bussar på raken. Men en snäll gammal gubbe valde att plocka upp mig då jag stod längst vägkanten och viftade med händerna i ren desperation. Jag var lite rädd att en pedofil eller liknande skulle röva bort mig men denna gubbe fanns det inget ont i. Nej du! han skjutade mig ända fram till dörren trots att den låg åt fel hål. Tack gubbe lilla du räddade min dag!
Nu sitter jag iaf på skolan fast utan lärare. Här har man skyndat sig och så är läraren ute och springer i korridorerna istället för att lära mig något om foto. Det gillar jag inte!

Det känns inte som om denna dagen kommer bli enkel. Jag är extremt trött pga av på tok för lite sömn vilket leder till extrem huvudvärk vilket resulterar i att man blir allmänt less. Själklart ska jag jobba idag bara för det. Får nog lägga mig på en parkbänk och sova lite först om jag ska orka för på jobbet får man minsann inte vila. 
Nu kom visst läraren in rusandes så nu ska jag lära mig något nytt. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0