Freaky jag

Jag börjar tro att jag lider av något allvarligt fel.
ett allvarligt slösa-pengar-på-allt-och-ingenting fel.
Eller kanske är det så att jag helt enkelt äter upp mina pengar.
Enligt kontoutdraget har jag varit en hel del på mc donalds på sistone, och pause, och te huset och kebab baren. VAFAN! Tur att jag inte bor i Norge eller liknande eftersom att det skulle innebära en hel del kronor mer att betala varje gång jag och mina kära vänner blev sugen på mat.

Och sedan skvallrar alla kvittona från X antal affärer att jag slösat en och en annan krona där också.
Inte bra, inte bra! Fast ganska roligt!
Det är synd att Hilda inte är här och håller koll på mig och skäller på mig så fort jag funderar på att köpa kläder. Fast köper jag mat klagar hon då inte. Nej då duger det.

Jag tror nog att jag saknar henne ganska jätte mycket. Så mycket att jag inte ens vill tänka på det. Tur att jag får träffa henne snart.

Nu ska jag fundera på refrängen som man säger när man ska sova. Det är en dag i morgon också. En kort sådan. Endast en lektion lång. Det tackar jag för.
godnatt!


Mkt att göra i skolan

Kommentarer
Postat av: killen som inte fick sin kebab...

sen när du inte har pengar tar du dom av mig, direkt ur näven dessutom.. du är inte lite fräck du...

2008-09-11 @ 02:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0