Vilken färg är brandbilen?

Tänka sig att dagen skulle komma med en jätte överraskning.
Inte en sådan där folk hoppas fram från sina gömställen och skriker - surprise!
och blåser konfetti över en och tvingar en blåsa ut hundra ljus så att luften tar lut och ansiktet ändrar färg.
Nej, jag talar om en annan sorts överraskning som iof  också får ansiktet att skifta åt det röda hållet. En sådan överrasking som fick mig att glömma bort hur man både talar och beter sig. Och hakan, den fick jag plocka upp från golvet. Tur att tänderna inte skadades i fallet.
Två fotografer sfångade in mig på underklädes avdelningen och släpade med mig till butiken Poppel där jag fick pröva en massa kläder och ångra den där kebaben jag drog i mig i går. Sedan bokades tid in på Make up store där smink och hår ska fixas innan jag ska släpas vidare för att fotograferas.
Jag kommer fortfarande på mig själv med att släpa hakan i golvet och stirra tomögt framför mig. Det var en överrasknng utan dess like. Men en rolig sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0