hjärtfel eller hjärnfel

Jag sitter kvar på min stol när världen rullar runt.
Jag slutar andas när luften ibland helt plötsligt verkar försvinna,
jag blir paralyserad då hjärtat ibland för en sekund verkar hoppa över ett slag.
Jävla hjärta
Bara för att något är svårt kan man inte bara hoppa över det stadiet.
Eller kanske är det bara inbillning men jag tvivlar.
Hur som helst ska jag mäta mitt blodtryck för att se om allt står rätt till.
Det behöver inte nödvändigtvis vara ett hjärtfel (högst osannolikt) kanske är det helt enkelt ett hjärnfel. En inbillning!
Eller kanske varken eller.
Jag är kanske skapt att bli blåmärkt vid minsta beröring och tappa andan ibland utan någon direkt anledning.(du var aldrig i närheten)
Och kanske är det alla tankar som gör mig snurrig ibland och bokstavligen vänder världen upp och ner
Hur som helst får jag kanske klarhet i saken senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0