Poppel

Idag var en mycket rolig dag. Hela dagen har jag blivit överöst med beröm och det var ett tag sedan jag var så positivt inställd.
Började med att min lärare och min klass gillade min krönika och sedan har det bara rullat på. Klockan 13.00 fann jag mig själv  med sotade ögon och röda läppar på väg från Make up store. Nästa hållplats var en lagerlokal där flera timmar spenderades framför en kamera. Kände mig lite som Carola då en fläkt fladdrade om mitt hår. Jag sjöng faktiskt en liten bit av fångad av en stormvind.
Fotograferna var hur härliga som helst och vi hade fula miner maraton. Jag vann så klart!

Jag är så glad för att jag valde att genomföra fotograferingen för Poppel. Jag vet inte när jag skrattade så mycket sist och fick så fina komplimanger och fina ord sagda till mig. Det behövdes och det känns bra. Längtar tills jag får se bilderna.

Så här såg sminket ut. Syns dock lite dåligt när bilden e tagen med blixt


Kommentarer
Postat av: Elin

Du blev såå läcker! <3

2008-10-12 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0