Slit ut that piece of shit


Fotade Emelie idag och hittade en jätte fin insädare till en tidning som jag faktiskt tänker låna nu

Dumma fjärilar
jag måste bara säga det till någon. Eller skriva ner det för ingen vet och jag vågar inte ens skriva det i min dagbok.
Och om jag inte berättar det för någon så kommer det äta upp mig inifrån.
De dumma fjärilarna har flyttat in i min mage,
och du ser mig inte,
men någon vill reta mig
för var jag än går så är du där

eller så är din älskade där
eller din brorsa
eller någon som ser ut som du
eller någon annan som påminner om dig
eller någon som utstrålar din energi
och jagvill bara slå huvude i väggen så fort jag tänker på dig
och jag tänker på dig hela tiden.
det förvånar mig att jag fortfarande lever för varje gång jag ser dig slutar jag andas.
Ta mitt satans hjärta
slit ut that piece of shit

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriven av?

2008-10-17 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0