Nakenchock

Helgen var en enda stor nackenchock...
Jag Emelie Emil och Christopher beslöt oss rätt hastigt att vi skulle dra på äventyr i Sundsvall med bilen fullpackad av alkohol. Bilresan ner bestod att fuldans och dunkadunka musik som man säger varvat med allsång till spice girl's i wanna huh, I wanna huh, I wanna huh, I wanna huh....
- Du har bott här förut vah?
Framme på hotellet visar det sig att vår chauför Christopher gjort sig ihågkommen då han bodde där 1,5 år tidigare. Bra jobbat!
Vi fick vårat rum drog en runda på stan slösade lite pengar och frossade tacos. Sedan skyndade vi oss tillbaks till hotellrummet där vi sköt ihop alla sängarna till en enda 4 meter lång säng. Helt okej!
Sedan duschade jag och emelie under ett handfat eftersom att vattentemperaturen i duschen skred över det normala. jag schamponerade mig med Stoffes tvål eftersom jag glömt min hemma och sedan doftade jag man.

Den flaksa minttu black som införhandlades tidigare på dagen tog snabbt slut då en extrem form av sanning och konsekvens ägde rum och en shott var enda vägen att slippa svara eller utföra uppgiften.
Efter att vi slickat choklad från varandras kroppar, druckit sprit ur naveln på varandra strippat och svarat på generande frågor drig vi vidare till stan. Meningen var att vi skulle in på krogen men när vi väll stod och skulle betala in oss kom Emelie med den briljanta idén - Men varför åker vi inte tillbaks till rummet och firtsätter festa.
sagt och gjort, en halvtimme senare var vi tillbaks på rummet.

Extremt rolig helg med extremt sköna människor. Och helgen, den kan man sammanfatta med ett ord - Nakenchock!
Tack för att ni är sjuka i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för att du finns!!! Denna helg är oförglömlig!

2008-10-13 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0