Kära vänner

helgen innehöll rätt mycket blandade känslor. Både dåliga och positiva. Men för det mesta positiva.
Lyckades dock bli av med min nya telefon på krogen. Som tur var så hittade min kompis igen den. Men oturligt nog så hittade han även sms funktionen och en jädrans massa nummer som man kunde skicka sex sms till. Tack kompis, gulligt av dig! INTE!
( så fick du något konstigt sms av ''mig'' i fredags så ber jag om ursäkt för det och hoppas att du vill förbli min vän )
Mådde ju si så där i lördags, blev nog en aning för mycket under kvällen. Men efter att ha kommit hem och fått ta igen lite sömn så begav jag mig in till stan igen för att träffa kära vänner.
Nog träffade jag allt kära vänner och blev en aning överraskad.
Spanade även efter ett välkänt annsikte men hittade inget så jag följde med två av mina  vänner och åt kebab.

Nu ska jag och Hilda ut på en promenad. Sen får vi se vad dagen kan hitta på åt mig.
Hoppas på något bra, den som har lite att göra får gärna höra av sig
puss typ

Kommentarer
Postat av: Ted

dagens största ljug jag hittade din mobil och jag skickade inga sms, du vet vem det var så anklaga inte mig:P

2008-10-27 @ 07:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0