Du är virus

Du är ett virus som smittat av sig på min hjärna.
Du stör den normala tankeförmågan genom att blockera alla andra tankar som inte rör dig.
Du gör mig frustrerad då viruset får det att sprätta i hela kroppen utan något som helst botemedel.
Du kryper under mitt skinn och gör mig mer eller mindre galen.

Gulligt av dig!

Men samtidigt som jag vill slå huvudet i väggen för att slippa de tusen myrorna under mitt skinn kan jag inte säga att jag ogillar det till 100%
Några procent gillar faktiskt sättet hela min kropp protesterar mot myrornas krig. Trots det att du tagit över min tankeförmåga och springer maratonlopp och slår alla världsrekord under min hud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0