Yrsligt dagdrömmeri

Jag har vandrat runt i något slags yrsligt dagdrömmeri. Från en början hände allt i övernaturlig fart. Extra energi sparad för just såna här tillfällen måste ha frigjorts och orsakat ett extremt fall av överenergi. Men ruset avtog efter halva dagen och efter att ha införskaffat en tekanna, två kjedjor och ett skärp på kupan fanns det inte mycket kvar att hämta av energin. Därför sjönk jag ihop i min kontorsstol på jobbet och kroppen protesterade mot det vakna tillståndet genom febriga attacker.
Fyra timmar senare, en bombhotsupplevelse rikare och 80 kronor fattigare. Eller 130 för att vara exakt, så finner jag mig nu sittandes med min tekanna och ett fånigt flin på läpparna i ett slumrigt tillstånd. Ögonen hotar att överge mig snart och sängen är minuter bort.
Summering av dagen - Bra händelserik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0