Andnöd, en meter från att vara död

Vaknade och lät tröttheten övertala mig att ställa om klockan och ge mig en halvtimmes till sömn. Kände inte ens beslutsångest utan sjönk utan vidare problem tillbaks in i min dröm. Väldigt annorlunda sådan.
Vaknade återigen men beslöt mig denna gång för att ta mig in i duschen för att fortsätta halvsova där.
Vaknade till av andnöd då munnen fyllts av vatten. Dags att rycka upp sig tänkte jag och gjorde det.
Liftade med en ''kompis kompis'' till skolan och det höll på att bli det sista jag gjorde här i livet.
Det är visst halt ute upptäckte jag till min förfäran då bilen tappade fäste och höll på att frontalkrocka med en mötande minibuss. Bra start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0