SO WHAT I'M STILL A ROCKSTAR

Uttråkad, tusen myror springer under huden. En önskan om att varje vardag kunde vara en fest.
Kanske borde skita i alla regler och moralregler. Göra något helt oväntat och extremt. Utanför regelboken.
Bara för att chocka alla.
Är så in-i-helvetes-jävla-less på vad folk tycker och tänker.
Funderar på att genomgå en extrem omvandling som resluterar i att alla tappar hakan. Och innan någon hunnit öppna käften för att klaga eller snacka skit ska jag täppa igen den med deras egna jävla-regel-bok.
Hur orkar man leva efter oskrivna lagar där ingen får vara olik de andra.
Det är tragiskt,patetiskt och jävligt fegt.
Shit!
Skit Östersund, jag dör av tristess.
Vart åker man om man vill att varje dag ska vara kaos,upp och ner och fylld av fest?

I morgon är det skola IGEN och när veckan är slut är det fest IGEN. Helgerna är så roliga och fulla av frihet att veckorna blir till en enda händelselös, skittråkig evighet.
Bra att aggressions blogga och få folk att tro att man har en eller jävligt många fler skruvar lösa.
Men SO WHAT! Jag bryr mig ungefär minst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0