Man lever bara två gånger

Efter att ha vilat ut och ätit kolosalt med onyttigheter under en veckas tid börjar det dra ihop sig för skolgång igen.
För att minska skuldkänslorna spenderade jag hela två timmar svettandes och svärandes på Friskis och Svettis. Inte illa!
Min käre mor följde med mig och tvingade kvar mig på ett andra pass när jag var på väg att tuppa av efter det första. Vilken tur att jag gjorde det eftersom att synen av hennes viftande armar som flög åt alla möjliga håll samtidigt som hon försöker skaka rumpan i takt med ledarna fick mig att bryta ihop i tårar. Skrattandes så pass att jag nästan ramlade omkull. 
Mycket riktigt, vi var på danspass!

Jag ska låtsas leva nyttigt tills nästa helg då alkoholen kommer förstöra min ''vältränade'' kropp ännu lite till.
Man ska leva livet och som min käre vän sa
 - Man lever två gånger, andra gången som fet för att man söp så förjävligt i sitt första liv.
Hoppas han har fel för jag har inga planer på att rulla fram i ett nästa liv. Då får det hellre vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0