Lipsill

Kaos är nog det enda jag kan komma på att säga om Hilda,Frida och Fasicas avresa från Östersund till sydamerika.
Hade fel bokningsnummer till tågbiljetterna och höll sedan på att missa tåget.
Men när de väl satt där och såg lyckliga och alldeles rödblommiga ut av stress så blev jag med ens en lipsill.
Jag stod där på perrongen och surplade efter luft som en fisk utan vatten.
Mina närmsta, mina bästa åkte ifrån mig. Lämnade mig själv i min skolbänk och i min stad.
Jag hoppas att allt går bra, jag hoppas de har den bästa tiden i deras liv.
Jag hoppas de kommer hem NU för jag saknar dem redan så jag spricker.
Puss och Gud, Allah, änglar, djävulen och alla andra. Låt inget hända dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0