Laglös

Jag slänger blickar mot klockan varannan minut. Och sakta men säkert minskar antalet timmar tills den ska sitta på min handled. Min tatuering.
I morgon 10.00 är det dags och jag är så nervös att jag inte ens är nervös. Mest orolig över att det ska bli fel.
Tänk om det blir fel
Men Gud Sanna sluta tänk, du gör ju inget annat!
Nej jag vet, men jag styr inte över mina tankar, de strövar fritt i mitt huvud. Följer sina egna regler och lagar. Fast ibland undrar jag om de är laglösa eftersom de ALLTID bryter mot de moralregler jag satt upp.

Men när jag tänker efter (förstås) så kan jag inte dra någon annan slutsats än den att jag hellre tänker för mycket än inte alls. Trots det att jag ibland önskar att jag kunde slippa tänkandet. För om man inte kan tänker kan man ju omöjligt inte veta vad man vill. Även fast jag aldrig verkar veta det.
Och nu tänkte jag för mycket igen!
Borde sova, ska sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Man ska vara nervös här, you know.

Hoppas allting gick bra.

2008-11-25 @ 12:05:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0