Frys tiden



Jag och snygg-Agnes var ute på äventyr i två meter snö

I morgon förväntas det bli utgång. Vi skippar hemgång!


Annars osynliga andetag omringas nu av kylan och tvingas träda fram.
Det är inte längre möjligt att försvinna i mörkret då varje utandning avslöjar dig.
Du kan hålla andan tills du tvivlar på ditt liv,
men det vita rökmoln som tilllsut strömmar ut bevisar din existens.
Med den iskyla som råder försöker du frysa tiden.
Men rött slår om till grönt och allt är återigen i rörelse.

- Första texten jag skrev till mitt PA arbete , vet dock inte om jag kan använda något av det jag gjort. Vet inte om jag törs


Kommentarer
Postat av: sophie

snygga bilder!

2008-12-19 @ 20:42:34
URL: http://tuffsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0