Alvedon och vatten

Det var meningen att intaget av alvedon skulle ha räddat min dag idag.
Men när klockan ringede och väckte mig efter en sömnlös natt insåg jag att jag inte blivit bättre utan sämre.
Men trots det klev jag upp, ställde mig i duschen och hoppades att allt magont skulle försvinna med vattnet. Men så blev inte fallet, utan istället stegrade smärtan och jag fann inga andra alternativ än att lägga mig ner i några timmar till.

Känner mig bitter då varken mat eller dryck tycks omtyckt av min mage, det får mig bara att må sämre. Vatten är här med min bäste vän. Och det enda som finns att göra är att avverka film efter film så jag fortsätter väll med det...

Kommentarer
Postat av: R

Ack, livet är blott en smärtsam resa till döden.

2008-12-05 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0