Freaky holiday

Vilken helg, vilken helg säger jag bara....

Fredagen blev ingen hemmakväll som jag först trodde, nej du, det blev en galen utekväll med Emelie.
Efter att vi trätt in i dimman som man så fint säger flummade vi runt tillsammans. Emelie var full och glad och bjöd på förfriskare hela kvällen, tack till henne säger jag. Fan för mig säger hon som blev 500 spänn fattigare. Tur att jag bjöd henne på kebab sen.

Lördagen, Dennis fyllde 18 och var full som en kastrull. Jag tror att han körde på fullt ös medvetslös. Inte för att han slummrade in vad jag kunde se men jag tror nog att han gjorde det några timmar senare. Grattis till honom iaf. Han´s andra dag som 18 åring kommer antagligen innebära en hel del huvudvärk.
Tidigare på dagen träffades jag, Agnes och Emelie över en fika på Pause. Fick även finbesök av våran nyfunne vän.
Rolig prick det där!

Tack Emelie för en riktigt rolig helg, avslutar med det kanske roligaste jag hört.
Mammas kompis under en samtal om tatueringar
- Vilken tur att jag inte tatuerade in en stuga på mitt bröst när jag var ung, för då hade det varit ett höghus idag.

Kommentarer
Postat av: Linus

Han låg i huvudvärk, Minst sagt. Haha :D

2008-08-26 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0