Freaky friday

Fotbollskolan är äntligen över och jag lever, jag lever!
Trots ledare som sluter pakter och går bakom ryggen på en med en hink vatten och barn som förtjust hjälper till.
Kanske lite sjukare dock, både kroppsligt och psykiskt.
Efter denna vecka behövs en eller annan återställare om man ska återfå medvetandet.
Var meningen att dom återställarna skulle tagits ikväll, men nu verkar allt helt plötsligt lite luddigt.
Synd att kvällen visade sig bli luddig istället för dimmig. Men man vet ju aldrig vad som händer i våran del av staden. Kanske kommer dimman krypandes i vilket fall som helst.

Fast jag blir inte så jätte ledsen om Emelie kommer och hälsar på mig i ödebyn heller. Skulle vara skönt med lite återhämtning också tills morgondagen då det vankas för fest. Popcorn och en bra rulle är inte långt borta nu känner jag. Tröttheten drabbade mig just. Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

"Trots ledare som sluter pakter och går bakom ryggen på en med en hink vatten och barn som förtjust hjälper till."



HAHAHAA (A)

2008-08-22 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0