Håkan Hellström såklart

Att en människa kan vara så älskad för det han gör. Att han lyckas fånga så många bara genom att så uppriktigt och ärligt berätta om sitt liv och sina känslor. Känslor som delas av så många och som på så sätt får dem att identifiera sig med denna älskvärda människa. Självklart talar jag om Håkan Hellström, min stora kärlek här i livet.
Jag kan ärligt säga att ingen artist påverkat mig så mycket som den mannen. Det finns ingen som kan sätta ord på känslor som han, och sen sjunga ut dom med så mycket känsla.
Han lämnar mig aldrig besviken, han uppfyller alltid alla krav. Fast hur kan man ställa krav på en människa som ger så mycket och inte kräver något tillbaks. Jag har inga egentliga krav. Jag vill bara att han ska inte scenen med samma uppriktiga glädje han visar varje gång. Jag vill bara att jag ska få stå där och se på den enda felfria människa jag känner till och känna honom göra mig så där löjligt lycklig som bara han kan... Jag lessnar aldrig, jag vill alltid se mer!
Och ja, han kommer till Sundsvall, och ja jag ska stå där längst fram och känna hur lyckan knyter sig i magen, och ja jag längtar....

Okej, jag vet att jag låter helt sjukt besatt av människan. Så är inte fallet, men jag älskar verkligen det han gör. Och jag vet ingen annan som gör det som honom. Och sen är han väldigt vacker också

.
Foto:Sanna Frykman

Kommentarer
Postat av: lise

sjukt bra bild sanna!! CRED

2008-08-24 @ 22:28:24
URL: http://ensmygbildpaengulbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0