Freaky popcorn

Efter att ha sprungit runt i hela huset och viftat förtvivlat med händerna, och öppnat vartenda fönster för att vädra ut röken som väller ut ur den andra misslyckade popcornpåsen som bränts i micron känner jag mig rätt misslyckad. Det finns svåra uppgifter här i livet och att poppa micropopcorn till sin lillaysyster bör inte vara en av dem. FAN!


Annat som jag kämpat med idag har varit av helt annan sort då orrvikscupen drar igång i morgon och förberedelserna är många. Och vem om inte jag sommarjobbar där? Och vem om inte jag blev ombedd att sköta woken under morgondagen. Det kan gå bra men det kan även sluta i katastrof och enorma mängder förlorad mat som lidit offer för elden. Jag följer resultatet med spänning och förväntat och hoppas på att få slippa känna på förfäran.

adjö tills nästa gång det är dags att uppdatera bloggen med de små freaky sakerna som händer i mitt liv för er få som läser.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hahah, men sanna har du ännu inte lärt dig att hanskas med micron:P Glömmer ALDRIG någonsin när du skulle göra knäck i micron i en PLAST burk! De va väll samma kväll som du va livrädd för gubben i garaget va? haha

2008-08-19 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0