Freaky

Jag var duktig och trottsade tröttheten och övervann viljan att ligga kvar i sängen och tog mig upp. Jag drabbades först av chock då jag drog av mig täcket och kände kylan nypa i min fortfarande halvt sovandes kropp. Det var inte förän jag tagit mig in i duschen som jag öppnade ögonen och vaknade till. När jag duschat klart kände jag mig lite piggare. Men självklart skulle inte denna morgon få förbli så bra som den börjat.
Nej du, ett sms ändrade på det då det gick upp för mig att jag inte började förän 11.30. Jag lägger mig genast ner igen och somnar om.
När jag vaknar igen är jag sen och jag kommer 15 minuter för sent till den enda lektionen på dagen som f.ö bara var 40 minuter lång. Bra jobbat Sanna ,10 poäng till mig!

Efter den korta lektionen som faktiskt var riktigt intressant beslöt sig mina vänner och jag för att ta en runda på stan. Vi införskaffade en hel del glitter inför fredagen som bjuder på party med glitter tema. Kan bli kul! vi går in för det hela stenhårt.

Nu är jag så trött så jag bara sitter här och svamlar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0