Freaky otur

Ett sms, några sekunders andnöd innan orden sjunkit in, en inre syn där blåljusen blinkar och ditt ansikte förvrids i smärta....
Lättnad, då jag får höra din röst. Jag kan inte avgöra om det är all medicin de troligtvis pumpar i dig eller bara gammal hederlig trötthet som slinker genom luren, men jag lider med dig.
''Det är inte lätt när det är svårt''

Kanske underlättar det lite att veta att så fort du är på benen igen så vet du vad som väntar. Kräftor,snapps och falsksång i massor . . Jag kan lova dig att jag står för falsksången efter alla snapps vi ska dra i oss. Inte för att det smakar bra men det är ett måste. Och du om någon har gjort dig förtjänt av både tre och åtta stycken förfriskare vilket du verkar behöva.
Och du kan räkna med att vi ska leva upp till vårt motto ''shit happends when you party naked''

Bli frisk fort, det är dyrt med krya på dig kort och presenter. Och om vi ska ha råd med det ovan nämnda kalaset är det bäst att du tar dig hem illa kvickt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0